nedeľa 31. marca 2013

Mesačná chvastačka (marec 2013)


Toto mesačné meme poriada Judit!
Ide o súhrn všetkých kníh, ktoré za daný mesiac pribudli do vašej knižnice. Zahrňuje knihy kúpené, darované, vyhrané a knihy na zrecenzovanie. Nezahrnuje knihy požičané, ukradnuté, 
učebnice a podobné zlo. :)

1) KÚPENÉ KNIHY
Väčšinu kníh, ktoré som si tento mesiac kúpila je z Levných kníh, ktoré som navštívila v Bratislave. Chodím tam len zriedkavo, keďže to mám dosť ďaleko, ale nikdy neodchádzam naprázdno a vždy mám problém si vybrať. Aj teraz som sa ledva vtesnala do môjho rozpočtu (domov som prišla s 50 centami a na cestu som si musela požičať).

Celkovo som si tam kúpila osem knižiek, a to:
  • Úspěšná smolařka (Meg Cabot)
  • Úspěšná smolařka ve velkoměstě (Meg Cabot)
  • Úspěšná smolařka se (asi) vdáva (Meg Cabot)
  • Slepá vášeň (Meg Cabot)
  • Heřmánkový palouk (Mary Wesley)
  • Modrá krev (Melissa de la Cruz)
  • Krvavý karneval (Melissa de la Cruz)
  • Kateřina - Před bouří (Robin Bridges)




Ďalej som si kúpila knihu Priechod od Justina Cronina, ktorú som našla v zľave v Knihách pre každého. Kniha vyzerá veľmi zaujímavo a budúci mesiac vychádza jej pokračovanie.

2) DAROVANÉ KNIHY
Posledné dve knižky, ktoré som tento mesiac obdržala, mi pre radosť darovala moja sestra, ktorej touto cestou veľmi ďakujem. :)
Sú to:
  • Devět rostlin touhy (Margot Berwin)
  • Nočné slasti (Sherrilyn Kenyon)




Celkovo mi pribudlo 11 kníh, z ktorých som prečítala zatiaľ iba Kateřinu - recenziu nájdete tu. Mama prečítala Devět rostlin touhy a kniha sa jej veľmi páčila, aj keď k niektorým veciam mala menšie výhrady.

A tu sú knihy pekne pokope:

Bodaj by bol každý mesiac aspoň takto plodný! :D
Ellie

4 komentáre:

  1. Pěkné knihy!
    Připomínáš mi že musím do LK!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Áno, určite choď! Opláca sa to :)

      Odstrániť
    2. No pre knižky od Meg Cabot tam budem musieť ísť aj ja :)

      Odstrániť
    3. Moc pěkné přírůstky. :) Modrou krev,Krvavý karneval,Kateřinu,Úspěšnou smolařku a Úspěšnou smolařku 3 mám doma. :) Ještě někde musím sehnat 2 díl.. :))

      Odstrániť