sobota 9. marca 2013

Vitajte!

Konečne som sa odhodlala k tomu, aby som si založila blog. Viete, keď je niekto taký antitalent na techniku ako ja, ani sa mi do toho nechcelo. Ale s pomocou skúsenejších som to nejako zvládla. Určite je vždy niečo, čo sa dá vylepšiť, ale na začiatok to zatiaľ stačí.

Milujem knihy. Vážne. Odmalička čítam, ale posledný rok som tomu úplne prepadla. Najradšej čítam, samozrejme, young adult a fantazy knihy. Ale nepohrdnem ani romantikou, historickou knihou alebo detektívkou či thrillerom. Budem sa snažiť uverejňovať knižky nielen tie, ktoré sú všeobecne známe, ale rada by som predstavovala knihy, o ktorých veľa ľudí ani nevie.

A čo môžete čakať na blogu? Určite recenzie na rôzne knihy, poprípade na filmy a seriály. A keďže už dlhšiu  dobu sledujem viaceré blogy, rada sa zapojím aj do rôznych projektov iných bloggerov. 

Dúfam, že sa tu budete cítiť dobre a s radosťou sa sem vrátite. :) 

Ellie

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára