pondelok 30. septembra 2013

Top týždňa (19)

Pondelkové meme od Luu.
Dnešná téma: Top knihy tohto roka (doteraz)

Tento rok vyšlo toľko skvelých kníh, bohužiaľ, ja som sa k väčšine ešte nedostala,  keďže by som musela mať oveľa väčší prístup k financiám, keby ich chcem všetky. Zatiaľ som však aspoň vybrala tie najlepšie, ktoré som prečítala z tých, ktoré u nás vyšli tento rok. 

***

1) Storočný starček, ktorý vyliezol z okna a zmizol

2) Kam zmizla Aljaška

3) Na vine sú hviezdy

4) Prozření (Luxus IV.)

5) Zelená jako smaragd (Diamanty III.)

6) Legenda (Legenda I.)

7) Som roztrieštená (Som roztrieštená I.)

8) Oheň (Kruh II.)

9) Mesto popola (Nástroje smrteľníkov II.)

Ellie

2 komentáre:

  1. Čítala som z toho len tri knihy, ale s Mestom popola jednoznačne súhlasím :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Město z popela jsem četla a bylo to úžasné čtení :)

    OdpovedaťOdstrániť