nedeľa 9. marca 2014

1. NARODENINY & SÚŤAŽ

Ani sa mi  nezdá, že presne takto pred rokom som si založila svoj Bookverse. Založeniu blogu predchádzalo dlhé rozhodovanie, či si ho založiť alebo nie. Nakoniec som sa rozhodla za a myslím, že som sa rozhodla dobre. Čítanie milujem, najradšej by som čítala od rána do večera (pri niektorých knihách aj od rána do rána). Rovnako ma baví aj recenzovanie kníh a taktiež si vždy rada prečítam vaše názory na danú knihu. 

Za rok sa mi podarilo publikovať 253 príspevkov, zrecenzovať 77 kníh, dosiahnuť počet návštev 18 212, získať 84 pravidelných sledovateľov, nadviazať spoluprácu s viacerými skvelými vydavateľstvami. Okrem iného som si zlepšila prehľad v knižnom svete o 200% a moja chuť prečítať si všetky knihy sveta sa miliónkrát znásobila. Veľmi pekne ďakujem za každý komentár a mail, ktoré ma vždy povzbudia k ďalším príspevkom a vylepšeniam na blogu. 

V poslednej dobe som však blogový svet, nielen môj, ale aj ten váš, musela zanedbávať. Naši profesori si asi pomýlili dátum a všetky písomky a skúšania máme až mesiac po polročnom vysvedčení. Niežeby som sa s učením nejako pretŕhala, ale predsa samé zlé známky mať nemôžem. A keď už som si myslela, že budem mať voľný týždeň na čítanie (jarné prázdniny), skončila som so štyridsiatkou (teplotou) v posteli a nebola som schopná knihu (konkrétne Gabrielovo Inferno) ani len udržať, nie ju ešte aj čítať. K tomu mám ešte pracovať na seminárnych prácach, ktoré ma ani prinajmenšom nebavia a keď mám konečne čas čítať, musí to byť veľmi záživné povinné čítanie. 

Každopádne dúfam, že tento stav nebude už dlho trvať a ja sa vrátim k svojim viac-menej pravidelným príspevkom a komentovaniu vašich príspevkov. Ďakujem ešte raz všetkým čitateľom, ktorí napriek mŕtvu, ktoré vzniklo v poslednej dobe na blogu, navštevujete Bookverse aj naďalej a čítate moje články.

Big kiss for you!!!


Za to všetko som sa rozhodla pripraviť súťaž, v ktorej nemusíte robiť absolútne nič ťažké, len sa do nej prihlásiť (a mať trochu šťastia). Bude prebiehať celý nasledujúci mesiac, čiže od 9.3. 2014 do 9.4. 2014. Súťaž je aj pre Slovákov, aj pre Čechov. Výhra aj počet výhercov bude prekvapenie. 

Všetkým prajem veľa šťastia! :) 

Ellie

5 komentárov: