utorok 29. júla 2014

Na Slovensku vyjde v auguste:

Vydavateľstvo CooBoo:

Príbeh dvoch storočí - Rachel Harris (My Super Sweet Sixteenth Century 2.)

Na pokračovanie tejto série sa už veľmi teším a mám taký pocit, že druhá časť bude ešte lepšia než tá prvá. Určite si ju plánujem prečítať čo najskôr, pretože som zvedavá, ako sa bude celý príbeh ďalej vyvíjať. A tá obálka je skutočne krásna a myslím, že aj s prvou časťou budú vyzerať na poličke skvelo.

Škola dobra a zla - Soman Chainani (The School for Good and Evil 1.)

Keď som prvýkrát videla túto knihu, podľa obálky som si myslela, že to nebude nič pre mňa. Ale po prečítaní anotácie sa nemôžem dočkať, kedy sa mi dostane táto kniha do rúk. Vyzerá to na skvelú rozprávku a ja sa naozaj veľmi teším na čítanie.

Vydavateľstvo Ikar:

Benátska babica - Roberta Rich (Midwife series 1.)

Táto kniha ma láka už len svojou nádhernou obálkou a určite by som si ju chcela prečítať aj na základe anotácie. Už som dlho nečítala historickú knihu, takže by Benátska babica mohla byť tá správna voľba.

Hľadá sa Elizabeth - Emma Healey

Kniha Hľadá sa Elizabeth vyzerá celkom zaujímavo a trochu mi pripomína Storočného starčeka, ale myslím, že toto bude skôr vážnejšia kniha na rozdiel od Starčeka, ktorý bol skôr odľahčeným a vtipným čítaním. 

Manželovo tajomstvo - Liane Moriarty

Ďalšia kniha s krásnou obálkou. Manželovo tajomstvo ma momentálne až tak neláka, a preto si ho ani neplánujem v blízkej dobe prečítať, ale v budúcnosti sa možno k nemu dostanem.

Čierna schránka - Nina Protušová

Neviem prečo, ale táto kniha mi anotáciou trochu pripomína Prozreteľnosť, a preto ma ani veľmi neláka. Ale uvidím, možno si ju nakoniec prečítam a budem milo prekvapená. 

Vydavateľstvo Slovenský spisovateľ:

Prebudená láskou - Cecilia Grant (Blackshear Family 1.)

Túto knihu si chcem rozhodne prečítať. Milujem vtipné historické knihy a táto bude pravdepodobne jednou z nich.. Budem rada, keď sa k nej čo najskôr dostanem.

Ellie

1 komentár:

  1. Moja najočakávanejšia augustová knižka a jedna z najočakávanejších za tento rok je Som rozohnená od Tahereh Mafi, na tú sa neskutočne teším :) Inak aj na Školu dobra a zla a Príbeh dvoch storočí, tie vypadajú tiež dosť dobre :)

    OdpovedaťOdstrániť