nedeľa 6. júla 2014

Summer Challenge


Na viacerých blogoch sa už objavili články o tom, čo budú čítať cez letné prázdniny. Ja o výbere na leto uvažujem už dlho, ale keďže mám toľko veľa možností, nebolo jednoduché vybrať si z nich. Po dlhom premýšľaní som si nakoniec predsa len vybrala 11 kníh, čo však nie je definitívne číslo, pretože rátam s nepredvídateľnými knihami, ktoré si jednoducho budem musieť prečítať skôr, než tie, ktoré som si vybrala. 

Môj summer challenge obsahuje:

1. Jednou provždy - Kiersten White (Paranormalcy 3.)
Túto knihu som začala čítať už minulý rok a po mesiaci, čo som sa v nej ani nepohla, som to vzdala a odložila ju. Mojim cieľom je prečítať ju, ale pred tým musím pohľadať nejaké dobré zhrnutie 1. a 2. časti, pretože tie si takmer vôbec nepamätám. 

2. Smrtíci chaos - Matt Dickinson (Mortal Chaos 1.)
Chaos mám nachystaný už dlhšie a včera som sa doň už pustila, takže predpokladám, že ten stihnem určite. Téma ma veľmi zaujala a dá sa povedať, že kniha ma pohltila hneď od začiatku, tak uvidíme, ako sa to bude vyvíjať ďalej. 

3., 4. a 5. Dědička, Rozpolcení, Boj o trůn - Amanda Hocking (Trylle 1., 2., 3.)
Celú sériu Dedičky už mám dlho vyhliadnutú na čítanie, ale stále som sa k nej akosi nedostala. Práve cez tieto prázdniny by som to chcela dohnať, ale neviem, či práve dedička nebude tou knihou, ktorú odložím, aby som uprednostnila iné. Každopádne som zvedavá, ako ma bude baviť.

6. Nádherná temnota - Kami Garcia, Margaret Stohl (Caster Chronicles 2.)
Prvú časť som čítala minulý rok na dovolenke, a preto chcem pokračovať v "tradícii" a Temnotu prečítať na tohtoročnej dovolenke. Napriek názoru väčšine, ktorej sa táto séria nepáči, mňa jednotka bavila, tak som zvedavá, ako sa mi bude páčiť druhá časť. 

7. Dívka, která sahala po hvězdách - Sarah Addison Allen
Zahrada kouzel patrí k mojim najobľúbenejším knihám, a preto sa chcem pustiť aj do druhej knihy od autorky. Veľmi sa na ňu teším a predpokladám, že to bude príjemná, letná oddychovka. 

8. a 9. Velikost XL, Na velikosti nezáleží - Meg Cabot (Heather Wells Mysteries 2., 3.)
Aj túto sériu by som už veľmi rada dočítala. Velikost XL som už raz začala, ale potom som ju odložila (ani už neviem prečo). A keďže Velikost L ma bavila (vlastne ako všetko od Meg), teším sa, keď si aj túto sériu dokončím. 

10. Iskrivá - Kristin Cashore (Graceling Realms 3.)
Napriek tomu, že túto sériu milujem a Iskrivú mám už rok a pol, stále ostáva neprečítanou. Preto by som to už chcela zmeniť a konečne ju prečítať. Najradšej by som si dala re-reading Výnimočnej aj Ohnivej, ale ten pravdepodobne nestihnem. Aj keď by som ich možno mohla vymeniť za Dedičku...

11. Stratená nádej - Colleen Hoover (Hopeless 2.)
Tak toto je prvá kniha, ktorá sa oficiálne môže zapísať do mojej letnej výzvy, pretože tú som práve včera dočítala. Páčila sa mi dokonca ešte viac, ako prvá časť a som z nej ešte stále nadšená. Rozhodne patrí medzi moje obľúbené knihy/série. A veľmi sa teším na ďalšie knihy od autorky. 

*12. Odviaž sa! - Keri Smith
Samozrejme, celé leto plánujem pracovať na mojom denníčku a som naozaj zvedavá, či ho stihnem. Skôr sa prikláňam k názoru, že nie, ale vôbec mi to nevadí. Aj tak si ho chcem šetriť, aby som sa s ním mohla zabávať čo najdlhšie. 

Uvidím, ako nakoniec moja letná výzva dopadne, to sa však dozviem až na konci augusta, ktorý je NAŠŤASTIE ešte ďaleko (aj keď ten čas letí fakt ako bláznivý). Spravili ste si aj vy nejakú letnú výzvu? A aké knihy plánujete čítať? :) 
Ellie

1 komentár:

  1. Knihy, ktoré viem, že budem určite čítať (alebo sa posnažím) budú z povinného čítania :D

    OdpovedaťOdstrániť