nedeľa 7. septembra 2014

Mesačná chvastačka (august 2014)

Toto mesačné meme poriada Judit!
Ide o súhrn všetkých kníh, ktoré za daný mesiac pribudli do vašej knižnice. Zahrňuje knihy kúpené, darované, vyhrané a knihy na zrecenzovanie. Nezahrňuje knihy požičané, ukradnuté, 
 učebnice a podobné zlo. :)

***

Prázdniny sa skončili a pre mňa sa tým skončilo aj dostatočné množstvo volného času. Skĺbiť brigádu, školu a ešte aj blog je občas celkom ťažké. Každopádne, v auguste som ešte mala času dostatok, nielen na čítanie, ale aj nakupovanie. Septembrová nádielka bude pravdepodobne oveľa chudobnejšia, tak si užite túto chvastačku. :) 
P.S.: Okrem nových kníh mi tento mesiac konečne namontovali knižnicu, takže čoskoro sa môžete tešiť na Bookshelf Tour, aj keď nie kompletnú. Pre nedostatok miesta sa mi tam veľká časť kníh nezmestila. 

1) Kúpené knihy
V auguste mi prišli ďalšie výpredajové knihy, tentokrát prevažne od Fortuny. Sú to Umět milovat, Soud padlých andělů, Dcera sněhu, Rváč a Návrat z temnoty. Ani jednu som ešte nečítala, ale najviac sa teším na Umět milovat a Rváča.


Ďalšími knihami, z ktorých som takisto ešte ani jednu nečítala sú knihy: tretie pokračovanie série Matched - Dokonalý svět, (asi) chick-lit Oběd v Paříži, Pokání, na ktoré sa skutočne teším, Jako zabít ptáčka a Na větrné hůrce, ktorú by som si konečne chcela už prečítať. Na fotku som zabudla dať knihu Příliš velké sousto, čo je druhé pokračovanie knihy Nenásytná od Meg Cabot. 


Z bazáru som ulovila KONEČNE!!! Mesto skla a Mesto popola. Samozrejme, že si chcem dokúpiť aj zvyšok, ale keď si to kupujem postupne, nepríde mi to až také drahé. 



2) Recenzné výtlačky
Od CooBoo-čka som v auguste dostala tri knihy - Danteho holka, Léto na druhý pokus a Gabrielův Ráj. Všetky tri som prečítala, na všetky tri už je recenzia na blogu a všetky tri sa mi páčili. Danteho holka ma veľmi milo prekvapila, Gabrielův Ráj si udržal už tradičnú kvalitu a Léto na druhý pokus bola taká horko-sladká kniha, ktorá mi nakoniec zlomila srdce.


Od Ikaru som dostala dve knihy - Manželovo tajomstvo a Šťastnú sedmičku. Takisto obe prečítané a zrecenzované. A obidve boli super a odporúčam ich.


V auguste som získala aj svoju prvú knihu od Noxi - Dôvod dýchať. Aj tú som ale akosi pozabudla odfotiť, tak pridám aspoň obrázok. Čoskoro bude recenzia, ale musím priznať, že ma kniha veľmi sklamala a nepáčila sa mi. Miestami mi z nej bolo fakt zle.



3) Knihy, ktoré som dostala
Od sestry (ĎAKUJEM!!!!) som dostala dve knihy len tak. Vlastne prišiel balík na moju adresu a ja už som si ho len vyzdvihla, milé. Sú to knihy Milenec lady Chatterlyové (v nádhernom vydaní) a Lovkyně informací. Na obe som veľmi zvedavá a teším sa na ne.



***
Celkovo mi v júni pribudlo  21 kníh. (Na fotke 19.)

Ellie

8 komentárov:

  1. Jů, to je ale hromada krásný knih! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Pfff! Ty si zabudla na moju Lolu! :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Nezabudla, ale keďže Nesbo bol sestrin, nebolo by fér, keby si ja nechám Lolu ;)

      Odstrániť
  3. To Manželovo tajomstvo vyzerá úžasne. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Krásné kousky! Umět milovat jsem se pokusila přečíst. Bohužel marně. Nelíbilo se mi to. Nesedl mi styl psaní autorky. :)

    OdpovedaťOdstrániť