utorok 30. septembra 2014

Na Slovensku vyjde v októbri:

Vydavateľstvo Ikar:









Vydavateľstvo Ikar má tento mesiac pre nás pripravené opäť skvelé kúsky. Papierové miesta sú určite u mnohých z vás najočakávanejšou knihou mesiaca, tak ako u mňa. Veľmi sa na ňu teším. A navyše máme možnosť vybrať si z dvoch obálok. Ktorej dávate prednosť? 


Pokračovanie série. Doma máme prvé dve časti, ale zatiaľ na ne nebol čas. Ale určite budeme kupovať aj tento diel, pretože nedokončené série skrátka neznášam :)


To isté platí aj o tejto knihe. Určite si ju niekedy zaobstarám, pretože prvý diel mám prečitaný a aj recenzia je na blogu. Jednotka sa mi páčila, preto si rada prečítam aj jej pokračovanie. 


A niečo pre milovníkov klasiky. Dostojevskij a Hemingway. Ja dávam prednosť v tomto prípade Zločinu a trestu. A musím povedať, že tieto obálky sú super a pre klasiku ako stvorené.  

Vydavateľstvo Slovart:


Veľmi pekné prevedenie má aj edícia Svetová klasika od Slovartu. Troch mušketierov by som určite chcela mať vo svojej zbierke a tie nádherné zlaté stránky a malý formát týchto kníh sú úžasné.

Vydavateľstvo Fortuna Libri:


Sériu Kruh mám veľmi rada. Kľudne by som si dala aj re-reading, aby som si ju ucelila pekne aj s týmto tretím dielom.

Vydavateľstvo Kumran:


Francine Riversová píše veľmi krásne a citlivé príbehy. Doma máme Vykúpenú lásku ešte v starom vydaní. Určite si ju chcem prečítať, ale na takýto žáner sa musím citovo pripraviť :)

Vydavateľstvo i527.net:


A trochu historickým romancí. Objavila som knihu od Julie Klassen a je to už jej druhá kniha vydaná po slovensky. Autorka je vraj veľkou obľúbenkyňou Jane Austen a Jane Eyre, takže by to vôbec nemuselo byť zlé. Pri najbližšej objednávke kníh budem silno uvažovať o jej vhodení do košíka :)

Vydavateľstvo Slovenský spisovateľ:


 Taktiež druhá kniha od Julian Gray. Keď si chcem oddýchnuť, historickou romantikou nikdy nič nepokazím. (Navyše sa mi veľmi páči, že Slovenský spisovateľ si drži ceny stále na rovnakej úrovni.) 

 Vydavateľstvo Fragment:


Druhý diel série. Teším sa naň. Prvý ma milo prekvapil, takže dúfam, že tento si stihnem prečítať ešte v októbri :)

Ellie

3 komentáre:

  1. U mňa vedie obálka Papierových miest so špendlíkom, takže tú si plánujem aj kúpiť. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Papierové mestá Yoli vydanie, jupíííí! :D A Kumran vydáva knihy Francine vo veľmi krásnom vydaní. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Obalka z Papierovich miesta z vydavateľstva Yoli sa mi viac pači, a zaujali ma Traja mušketieri :)

    OdpovedaťOdstrániť