utorok 28. októbra 2014

Knižné chvílky (7)

 V poslednej dobe často pozeráme po rôznych antikvariátoch a kupujeme klasiku. Objavila som viaceré české, ktoré sú oveľa lepšie ako tie naše (teda aspoň pre mňa) a objednali sme si odtiaľ peknú kôpku kníh rôznych žánrov. Vybrala som tie, z ktorých mám naozaj asi najväčšiu radosť.


Nádherné nové vydanie Lesk a bída kurtizán. Knihy Omegy sú síce dosť kritizované za chybovosť a nie veľmi vydarený preklad, ale vzhľadom na to, že som od Balzaca nič nečítala, asi ten preklad nebudem vedieť posúdiť, a teda mi to nebude ani veľmi prekážať :)
Po Nane som poškuľovala ešte keď boli v Bratislave Levné knihy. Vtedy som síce zaváhala, ale teraz nie. A prihodila som rovno aj Břicho Paříže. 


Dlhšiu dobu sa chystám pozrieť seriál Sága rodu Forsythů, ale najskôr som si chcela prečítať knihu. Vždy mám radšej, keď si príbeh najskôr prečítam a až potom pozriem. A keď som videla toto krásne vydanie od BBArtu nemohla som odololať. Len tá hrúbka! Spolu s Pútnikmi to môžem čítať do Vianoc :) 


Tak a tu sú všetky pokope. Viac z mojich nákupov bude určite v chvastačke. Moje hektické obdobie je snáď už vo finále a konečne budem mať viac času na knihy a blog. Veľmi sa teším. Tieto dlhé zimné večery sa chystám čítať, čítať a ... čítať :) 



Ellie

1 komentár: