utorok 7. októbra 2014

V Česku vyjde v októbri:

Vydavateľstvo Host

Procitnutí slečny Primové - Natalia Sanmartin Fenoller



Táto kniha ma nalákala názvom, ale hlavne nádhernou obálkou, ktorá je skutočne vydarená. Kreslené obálky sú u mňa na prvom mieste. A po prečítaní anotácie mám chuť si túto knihu hneď objednať.

Ajax Penumbra 1969 - Robin Sloan (Mr. Penumbra's 24-Hours Bookstore 0,5.)



Prvú časť som nečítala, ale sestra hej a tej sa kniha nepáčila. Už ju aj predala, takže pochybujem, že sa k tejto sérii niekedy dostanem. Ani ma veľmi neláka.

Vydavateľstvo Baronet

Kráľ - J. R. Ward (Black Dagger Brotherhood 12.)



Doma máme zatiaľ prvých 10 dielov, takže si určite plánujeme zvyšné dokupovať. Aj keď možno už len zo zvyku ako to mám pri sérii Škola noci, keďže som ešte ani jednu časť neprečítala. 

Vydavateľstvo Domino

Nesmrtelná koruna - Richelle Mead (Age of X 2.)



Zatiaľ som nečítala ani prvú časť a popravde ani neviem, o čom tieto knihy sú. Recenzie som nečítala, pretože si nechcem kaziť prekvapenie. Určite si tieto knihy chcem kúpiť, pretože na prvý pohľad ma niečím zaujali. (Možno za to môže autorka.)

Vydavateľstvo Fortuna Libri

Klíč - Sara B. Elfgren, Mats Strandberg (Engelsfors 3.)



Vydavateľstvo Knižní klub

Hladový oheň - Erik Axl Sund  (Victoria Bergmans svaghet 2.)



Na druhú časť Havranieho dievčaťa sa chystám, ale v slovenčine a čisto len zo zvedavosti. Jednotka ma až tak veľmi nenadchla, takže túto sériu som si už v mysli zaradila medzi slabšie a ďalšie časti budem čítať len preto, aby som zistila, či je to aspoň o niečo lepšie. 

Papírová města - John Green 



Vydavateľstvo Alpress

Vikingova čarodějka - Kelli A. Wilkins



Mám veľmi rada čarodejnícke knihy, ale nejako sa k nim nemôžem dostať. Je pravda, že sa zas až tak často nevydávajú, takže tejto som sa celkom potešila. Ešte neviem, či si ju kúpim, ale prečítala by som si ju rada. 

Vydavateľstvo CooBoo

Beze snů - Josephine Angelini (Starcrossed 2.)



Som zvedavá na druhý diel Proroctva, aj keď to ma nebavilo zasa až tak, ako som predpokladala. Možno bude dvojka lepšia, uvidíme. Každopádne si knihu chcem prečítať a spraviť si na ňu vlastný názor. 

Úklony & úklady - Gail Carriger (Finishing School 2.)



Druhý diel tejto série si rozhodne nenechám ujsť. Prvá časť bola skvelá a vtipná a určite sa hneď po vyjdení pustím aj do dvojky. Verím, že bude rovnako výborná ako predchádzajúci diel.

Elusion - Claudia Gabel, Cheryl Klam (Elusion 1.)



Doteraz som vydanie tejto knihy nejak neregistrovala, ale po prečítaní anotácie by som si ju veľmi rada prečítala. Vyzerá zaujímavo a originálne, som veľmi zvedavá, aká bude v skutočnosti a či sa mi bude páčiť.

Vydavateľstvo XYZ

Hotel v Paříži: pokoj č. 1 - Emma Mars (La trilogie Hotel 1.)



Vraj je to francúzska odpoveď na 50 Shades. Zatiaľ som nečítala ani tie, takže neviem posúdiť, ale rozhodne ma táto séria láka viac už len prostredím. Milujem Paríž.

Vydavateľstvo BBart

Na mou duši - Sara Shepard (The Lying Game 5.)



Z tejto série som nečítala ani jednu časť, ale veľmi ma láka a v budúcnosti by som si ju rada prečítala celú. A rozhodne má oveľa krajšie obálky ako Roztomilé malé lhářky, takže tieto knihy by sa mi v knižnici neprotivili. 

Vydavateľstvo Ikar

Manželovo tajemství - Liane Moriarty 



Manželovo tajomstvo už máme doma a táto kniha bola výborná. Rozhodne ju môžem len a len odporučiť.

Manželská zkouška - Jennifer Probst (Marriage to a Billionaire 4.)



Doma máme už nejakú časť z tejto série, takže určite budeme dokupovať aj zvyšné diely. Zatiaľ som však neprečítala ani jednu a momentálne sa na ne ani nechystám.

Vydavateľstvo Fragment

Vykoupení - L. J. Smith (Vampire Diaries 17.)



Každým dielom ma stále viac a viac udivuje, že táto séria stále neskončila. Viem, že má svojich fanúšikov, ale čo je veľa, to je veľa a už by to mohlo začať platiť aj pri Upírskych denníkoch.

Pekáč buchet  - Kateřina Petrusová 



Bohužiaľ, ešte ani k jednej z autorkiných kníh som sa nedostala, ale rovnako ako všetky ostatné ma láka aj Pekáč buchet. Myslím, že to bude taká fajn oddychová kniha na jeden večer. A tá obálka je fakt krásna.

Ellie

1 komentár:

  1. S tejto ponuky ma zaujala a veľmi sa teším úklony a úklady a tiež ma zaujala Hotel Paríži tiež hlavne kvôli tomu prostrediu :) a ešte Pekáč buchet

    OdpovedaťOdstrániť