utorok 27. januára 2015

V Česku vyjde vo februári:

Vydavateľstvo Baronet:

Důvěruj mi - J. Lynn  (Wait For You 1,5.)



Počkám na tebe z pohľadu hlavného hrdinu. Zatiaľ som nečítala ani Počkám na tebe a v blízkej dobe sa ani nechystám rozčítavať túto sériu, tak uvidím, či sa k nej niekedy dostanem. 


Vydavateľstvo Motto:

Kdybys mě teď videla - Cecelia Ahern



Ďalšia kniha od Ahernovej. Zatiaľ som nečítala ani jednu, ale viaceré ma lákajú. Zatiaľ ich však odkladám  na neskôr. 


Vydavateľstvo Knižní klub:

Marťan - Andy Weir 



Táto kniha vyšla už aj u nás. Je určite originálna a myslím, že aj veľmi dobrá, ale vôbec ma svojou témou neláka. 


Vydavateľstvo Yoli:


Eden - Helen Douglas (After Eden 1.)



Ďalšia kniha od Yoli, ktorá ma ale veľmi nezaujala. Uvidím podľa ohlasov, či si ju niekedy prečítam.


Vydavateľstvo XYZ:

Princ - Sylvain Reynard (The Florentine 0,5.)



Kniha Princ by mala prepojiť dve autorove série - Gabrielovo inferno a Raven. Keďže som GI čítala a celá séria sa mi páčila (oveľa viac než 50SoG), určite si prečítam aj ďalšiu autorovu sériu.  


Vydavateľstvo Plus:


Hedvábník - Robert Galbraith (Cormoran Strike 2.)



Vydavateľstvo CooBoo:

Svět bez princů - Soman Chainani (The School for Good and Evil 2.)



Aj keď ma prvý diel neočaril až tak, ako som čakala, určite si prečítam aj druhý diel. Ale počkám až na slovenské vydanie, keďže prvý diel mám v slovenčine. 

Nebe je všude - Jandy Nelson 



Myslím, že táto kniha bude skvelá a veľmi sa na ňu teším. Len je škoda, že CooBoo si vytvorilo vlastnú obálku. Pôvodná ma lákala oveľa viac. Táto mi veľmi pripomína obálku prvého vydania Ak zostanem a tá ma teda veľmi sklamala. Dúfam, že toto nebude rovnaký prípad. 

Jablečný koláč naděje - Sarah Moore Fitzgerald 



Táto kniha vyzerá skvelo a určite si ju veľmi rada prečítam. Názov aj obálka sú perfektné a myslím, že  taký bude ja príbeh. 

Svůdné zúčtovaní - Wendy Higgins (The Sweet Trilogy 3.)



Opäť to najlepšie na koniec a dúfam, že vo februári sa už naozaj tejto knihy dočkám. 


Ellie

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára