pondelok 9. marca 2015

2. narodeniny & súťaž

Je neuveriteľné, ako rýchlo ubehol ďalší rok a môj Bookverse oslavuje druhé narodeniny. Štatistiky tentokrát vynechám, keďže od Nového roku, kedy som v článku hovorila aj o úspechoch blogu v číslach, neubehlo zasa toľko času. Rovno prejdem k tomu najhlavnejšiemu. Naozaj sa vám chcem zo srdca poďakovať za každé jedno rozkliknutie Bookverse-u, za každý jeden komentár a pozitívny ohlas. Ani neviete, akú veľkú radosť mi to robí. Občas sa mi do blogovania vôbec nechce, ale aj vďaka vám sa vždy prekonám, a potom mám z toho neuveriteľnú radosť, že som to stále nevzdala. (Čo sa mi naozaj nepodobá, lebo vo väčšine prípadov nevydržím pri jednej veci, nech je to hocičo, dlho.)

Na narodeniny som plánovala nejakú väčšiu súťaž, ale momentálne mám toho dosť veľa, takže som na ne celkom zabudla. Hanba! Každopádne chcem, aby ste mali možnosť si zasúťažiť, a preto som sa rozhodla venovať do súťaže knihy z mojej knižnice. Dúfam, že vám spravia radosť aj tak a sľubujem, že o rok sa na súťaž pripravím lepšie. Tentokrát budú výhercovia dvaja a každý získa po dve knižky. Prvý vyžrebovaný získa knihy Anjelská hra od Zafóna a Trojlístok z internátnej izby od Riečanskej. Druhý získa Sprevádzačku od Varáčkovej a Tweety s city od Elizabeth Rudnick. 





A keďže mám narodeniny, rovnako ako minulý rok, ani tentokrát nemusíte robiť nič iné, len sa do súťaže zapojiť. Súťaž je otvorená pre SR aj ČR a bude prebiehať do konca mesiaca, čiže do 31.3.2015. Každý sa môže zapojiť len raz s tým, že môže získať aj vstupy navyše. Víťazov budem kontaktovať na e-mail a majú tri dni na odpoveď. Všetkým vám držím palce a ešte raz vám veľmi pekne ďakujem! ♥♥♥

Súťažný formulár

Ellie

3 komentáre: