streda 18. marca 2015

Knižné chvíľky

Určite ste si všimli, že som bola v poslednej dobe neaktívna, čo sa ale teraz zmení, pretože mám konečne písomnú maturitu za sebou. Skutočne nezávidím ľuďom, ktorí zajtra maturujú ešte z matematiky. Čo sa týka testov zo SJL a ANJ, stále si myslím, že to mohlo byť aj oveľa horšie, ale zároveň si myslím, že oproti minulému roku to bolo o dosť náročnejšie. (Slovo SÚC sa určite stane legendárnym a odteraz už určite všetci maturanti budú vedieť, že základný tvar je sloveso byť. :D ) Témy na sloh mi aj zo slovenčiny, aj z angličtiny celkom sadli, rozpísala som sa na obidve, tak dúfam, že obidva slohy dopadli dobre. Teraz mám opäť na chvíľu pauzu až do mája, kedy si začnem uvedomovať, že ma čakajú ešte ústne. Tým sa však budem trápiť až potom! :D 

Teraz sa môžem konečne s čistým svedomím venovať Bookverse-u, vašim blogom a čítaniu! Rozčítané mám Svůdné zúčtování, ktoré by som chcela dnes dočítať, pretože je to záver jednej z mojich najobľúbenejších sérií. Dúfam, že ma nesklame, ale myslím, že nie. Aj keď zatiaľ tam je veľmi málo Kaidana, ale snáď sa tam objaví častejšie. Na to-be-read poličke mám okrem toho nachystaný ešte jeden RV - Solitaire a, samozrejme, Harry Potter a väzeň z Azkabanu, keďže je marec. Na Solitaire som naozaj zvedavá a už sa veľmi teším, keď sa pustím do čítania. Okrem toho mám asi milión kníh, ktoré by sa mi chceli v tomto momente čítať, napr. Oheň alebo Lolita, ktoré
mám požičané z knižnice.

Keďže ďalšie knižné novinky nemám, hodím vám sem aspoň výber z mojich momentálne najobľúbenejších pesničiek
(momentálne preto, pretože ich každú chvíľku mením :D ), na ktorých teraz fičím každý deň. Určite odporúčam, ak neholdujete klasickému rádiovému mainstreamu. Ak máte pre mňa nejaké hudobné tipy, rozhodne mi zanechajte odkaz v komentároch. A nezabudnite, že na blogu prebieha do  konca marca narodeninová súťaž, tak sa zapojte! :)





Ak ste tento rok maturovali, čo hovoríte na testy/témy slohov? :)
Ellie

1 komentár:

  1. Ja som maturovala v roku 2011, ale ledva si už z toho pamätám 8D Nejaké nervózne momenty a plač a 1tky 8D ale ústne som zvládla oveľa lepšie, predsa len tie písomné sú také nátlakovejšie. Aspoň pre mňa boli. Ale ten mesiac voľna navyše bol aj tak najlepší z celého roka 8D
    Ja mám rozčítaný Solitaire a zatiaľ je to super, tak som zvedavá, kedy sa konečne dostanem k ďalším stranám, nejako ma zmohla choroba, takže nestíham. Zase 8D

    OdpovedaťOdstrániť