streda 12. augusta 2015

Mesačná chvastačka (júl 2015)

Toto mesačné meme poriada Judit!

***

Knihy, ktoré som si kúpila
Tento mesiac som to opäť trochu prehnala. Doma mám cez 200 neprečítaných kníh, ale ani to mi nebráni stále nakupovať nové kúsky. Láska a bezsenné noci bola za veľmi, veľmi výhodnú cenu, tak som ju tam nemohla nechať napriek tomu, že prvý diel doma nemám. (Ale čítala som ho a veľmi som sa na ňom pobavila, takže dúfam, že aj druhý diel bude rovnako vtipný.) Takisto za dobrú cenu bola aj kniha Slečna Brontëová píše o láske, ktorá vyzerá vynikajúco. A konečne som si dokúpila tretí diel Divergencie - Aliance. Keďže mám prvé dva diely v češtine, musela som počkať na objednávku z českých stránok.


Ďalšia várka kníh je z nášho výletu v Prahe. Celkovo som si tam kúpila sedem kníh. Jáma a kyvadlo má krásnu obálku a od autora som si už dlho chcela niečo prečítať. Veľkého Gatsbyho som čítala už dávnejšie, ale teraz som si ju konečne aj dokúpila do svojej knižnice. (Recenzia tu.) Ďalšia kniha je opäť klasika - Na Větrné hůrce. Toto je už druhé vydanie, ktoré doma mám, ale to prvé má naozaj otrasnú obálku, tak som si dokúpila oveľa krajšie, ktoré sa mi naviac hodí k Jane Eyrovej. Jarmark marnosti stál naozaj pár drobných a takisto aj Dánska dívka,  o ktorej síce veľa neviem, ale obálka ma veľmi zaujala. A posledné dve knihy sú životopisy - Coco Chanel a Sisi - 21 kapitol ze života rakouské císařovny. 


Poslednú dávku kníh som si nevyberala. Je to opäť sedem kníh, ktoré mi bez môjho vedomia kúpila sestru a ja som ich musela už "len" zaplatiť (:D). Prvé dve knihy sú kriminálky - Mezi zrnky kávy a Jako v kávovem mlýnku. Táto séria ma už dávnejšie zaujala a teším sa na ich čítanie. Ďalšie dve knihy sú Krvavá horečka a Horečka Dananů, pokračovania Temnej horečky, ktorú už doma mám, ale ktorú som (ako inak) nečítala. A posledné tri knihy sú zo série Bratrstvo černé dýky od Wardovej - Pomstěný milenec, Milenec jen můj a Milenka pout zbavena. Teraz mi už nič iné neostáva, len začať pomaly dokupovať ostatné diely. 


Recenzné výtlačky
Za júl som získala len jeden recenzný výtlačok, čo som veľmi rada, pretože som mala dosť čítania aj tak. Od CooBoo som dostala knihu Všem klukům, které jsem milovala, ktorú som už aj stihla prečítať. Bolo to milé a pohodové čítanie, akurát som čakala o niečo viac. Recenziu nájdete tu


***
Tento mesiac mi pribudlo 18 kníh.



Čítali ste niektoré z nich? Ak áno, ako sa vám páčili? :)


Ellie

1 komentár:

  1. No slusna hromada... Znam akorat Alianci, a ta me docela zklamala, teda co se tyce uplneho konce... Prubeh byl dobry

    OdpovedaťOdstrániť