utorok 22. decembra 2015

Vianočné pečenie

Konečne začínajú dva týždne vianočnej pohody a leňošenia. V škole toho bolo veľa, mali sme zápočty a už aj nejaké skúšky, ale všetko som našťastie zvládla. Aj keď sa to možno nezdá, ale ľudia si stále objednávajú pod stromček veľmi veľa kníh, takže na brigádu som chodila každú voľnú chvíľu popri škole a aj cez víkendy. 


V sobotu som konečne prišla domov a hneď sme sa pustili s mamou a sestrou do pečenia vianočných koláčikov. Najviac mi chutia medvedie dlabky a vanilkové rožky, ktorých je ale žalostne málo. Niečo slané budeme piecť až vo štvrtok, lebo to je najlepšie jesť ešte teplé, hneď z rúry. 








Skúšali sme aj niečo nové a tieto čokoládové košíčky mi veľmi chutia. Najľahší recept je asi na linecké pečivo a nieže by som sa chcela chváliť, ale musím povedať, že ten náš mi chutí zatiaľ zo všetkých, čo som skúšala, úplne najviac. My nič necukrujeme, lebo to nemáme radi a asi preto mi tak chutia :)



 

A na záver nesmela chýbať káva (ako inak než vo vianočnej šálke) a samozrejme bolo treba koláčiky ochutnať. Už si stačí k nim vybrať len nejakú dobrú knihu a vianočná pohoda je na svete :) Vy ako? Máte už napečené? A čo dobrého ste si k tomu vzali na čítanie? Ja som len včera dočítala knihu Vymyslela som si ťa a musím povedať, že sa mi dosť páčila, ale viac sa dozviete v recenzii. Teraz sa rozhodujem medzi Trónom zo skla a Rudou královnou a to teda nie je ani náhodou ľahká voľba. Viete mi poradiť? :D Užívajte si voľno a pohodu! :)

 Ellie

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára